אבחונים
מטרת תהליך האיבחון היא להעריך האם התפקוד של הילד.ה מתאים למצופה לגילם בתחומי השפה, הדיבור, התקשורת, האכילה ותפקודי הפה. בהתאם לממצאי האיבחון לבנות תכנית טיפול והמלצות נוספות להמשך התהליך

אבחון ריור
האם הילד.ה שלכם מסתובב עם חולצות רטובות מרוק? האם נוזל רוק מהפה בזמן דיבור? אכילה? מנוחה? האם מצטבר רוק בפה בזמן דיבור? האם יורק.ת בזמן דיבור?

אבחון שטף הדיבור
האם הילד.ה שלכם נתקעים בדיבור? חוזרים על מילים או על הברות? הדיבור אינו שוטף? הגננת העירה את תשומת ליבכם שכדאי לבדוק את הנושא?

אבחון דחיקת לשון
האם ילדכם/ילדתכם הופנו להערכה בשל דחיקת לשון על ידי האורתודנט? האם החלו או עומדים להתחיל טיפול יישור שיניים? האם שמתם לב שבזמן הדיבור הלשון שלהם יוצאת מהפה?

אבחון שפה
האם אתם חוששים שלילד.ה שלכם איחור בשפה? שמתם לב שההתפתחות לא תואמת את הגיל או לא דומה לאחים שלו כשהיו בגילו? אוצר המילים מצומצם? עדין אין תקשורת במשפטים? קיים קושי להסביר את עצמו.ה? הגננת העירה את תשומת ליבכם שכדאי לבדוק את הנושא?

אבחון דיבור
האם שמתם לב שהדיבור של הילד.ה שלכם אינו ברור? שקשה להבין? ישנם שיבושי צלילים? השמטת חלקי מילים? הגננת העירה את תשומת ליבכם שכדאי לבדוק את הנושא?

אבחון אכילה
האם לילדכם/ילדתכם קושי באכילה? מתקשה לאכול מזון מוצק או טחון? מגלה בררנות בבחירת סוגי המזונות? קיימת דחיסת מזון לפה או אגירת מזון? קיימים קשיים בלעיסה?